zondag 1 december 2013

Een stoere broek met een vleugje retro

Toen ik een paar jaar geleden het ontwerp maakte voor onze verbouwingen, moest en zou er een naaikamer komen.
De bouwvergunning was nog maar goedgekeurd, en even later kreeg ik van mijn liefste mamaatje een super naaimachine: de Brother NV10  verjaardagseditie! Een pracht van een machine!




Door de verbouwingen helaas te weinig vrije tijd om mij eens goed te installeren. Vorig jaar werd ik mama van een droom van een dochter, dus nóg minder tijd...
Maar twee weken geleden was het zo ver! Ik had twee daagjes verlof, helemaal alleen thuis, dus tijd om dé naaimachine eens uit te halen...

Ik had me goed voorbereid: patroon gekocht van de Jacob broek bij Zonen 09. Stoffenzoektocht beginnen op Petit Bazaar, maar uiteindelijk beëindigd in De Stoffenkamer. Fournituren in de Veritas.

Ik was van plan om die dag enkel de stof te knippen en alles af te boorden zodat ik alles de week erna ineen kon steken op mijn allereerste Ijverige-Wijvensessie. Maar...maar het vlotte zo goed! Voor ik het wist zat ze ineen! Super patroon met super stap-voor-stap handleiding... 


Helaas nog te groot voor Jasmijn...




zelfs met persoonlijke touch


Geen opmerkingen:

Een reactie posten